Maria Legionen

• Måndagar kl. 18:00 i St: Erikssalen

• De är en grupp som träffas i kyrkan för att be tillsammans och studera Marias liv som inspiration till liv. En central del i Maria Legionens verksamhet är att vara till tjänst för de som är i behov av hjälp och stöd i församlingen.

Bönegrupp

• Tisdagar kl. 19:10 i kyrkan

• De frambär lovsång till Herren och ber för församlingens samt individuella inlämnade och spontana intentioner.

Ständig Bön för Äktenskap och Familj

• Varje 11:e dagen av varje månad

• Det är en bönekedja som finns i många länder. Människor som valt att vara med ber en timme var, samma timma, samma datum varje månad. Deltagande församlingar har varsitt datum för detta. Kedjan byggs upp allteftersom fler engagerar sig, så att bönen i varje land slutligen blir ständig. Du som vill ansluta dig och be 60 minuter ett visst datum i varje månad är varmt välkommen att ta kontakta med kyrkoherden.

Den Neokatekumenala Vandringen

• Kontakt:

• Hilario 0722050722
    • Peter 0705333304
    • p. Manuel 0762778908
    • p. Oscar 0728731903

AA-gruppen och Al Anon (på polska)

• Lördagar kl. 19:00 i St: Erikssalen

• Andra mötesplatser i Stockholm:
    • Märsta (Stockholmsvägen 100), Fredagar kl. 19:00
    • Stockholm (Södermannagatan 52), Söndagar kl. 18:00
    • Stockholm (Karlbergsvägen 32B), Söndagar kl. 20:00

Klubb Tato.net (på polska)

• Varje tredje torsdagen i månad

• Syftet med klubbarna är att bygga en miljö för stöd och utveckling av fäder och deras familjer. Varje medlem skapar och implementerar en individuell plan för att bli en bättre och mer uppfylld pappa. Behöver du utbyta erfarenheter eller vill agera tillsammans – vi bjuder in dig till den första pappaklubben i Sverige!
    www.tato.net